چطور از اپلیکیشن Hellotalk استفاده کنیم

چطور از اپلیکیشن Hellotalk استفاده کنیم

رایگان دانلود کنید

آموزش استفاده از اپلیکیشن هلو تاک برای پیدا کردن دوستان انگلیسی زبان

جهت تماشای آنلاین ویدیو به انتهای صفحه بروید
دانلود
توضیحات نظرات

 
 
 

حجم فایل: 31 مگابایت

مدت زمان ویدیو: 00:19:33

اکثر افرادی که یادگیری زبان انگلیسی را شروع می کنند دوست دارند بتوانند در ارتباط با افراد انگلیسی زبان از دانش زبانی ای که در کلاس زبان یا با استفاده از ویدیوهای زبان یاد گرفته اند استفاده کنند. مشکل عمده زبان آموزها در اولین برخورد با خارجی ها این است که دچار استرس می شوند و دست و پایشان را گم می کنند. 
برای اینکه در اولین برخوردتان با یک فرد انگلیسی زبان دست و پایتان را گم نکنید و هول نشوید, می توانید برقراری ارتباط با انگلیسی زبان ها را با استفاده از اپلیکیشن هلوتاک تمرین کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید با افرادی که انگلیسی, زبان مادری شان است ارتباط برقرار کنید و به صورت نوشتاری, ارسال وویس یا ویدیو با آنها گفتگو کنید.
درست مانند هر بستر دیگری که برای گفتگو فراهم باشد, در فضای هلوتاک نیز عده ای به بیراهه می روند و از هدف این اپلیکیشن که تقویت زبان است دور می شوند. خوشوقتانه با استفاده از امکاناتی که در این اپلیکیشن فراهم شده است می توانید این افراد را از خودتان دور نگه دارید و روی هدف تقویت زبان تان متمرکز شوید. با تماشای این ویدیو و اجرای مرحله به مرحله دستورالعمل ها دیگر مشکلی در این زمینه برایتان باقی نخواهد ماند.

 
اگر هنوز یادگیری زبان انگلیسی را شروع نکرده اید از اینجا آغاز کنید. و برای کسب اطلاعات کامل درباره دوره آموزشی امریکن اینگلیش فایل اینجا کلیک کنید.

1 نظر

تصویر کاربر
نگار

خیلی کامل و مفید بود ممنون

نظری بگذارید