زبان‌آموزهای موردنظر ما

آموزش زبان انگلیسی با پرفکت یور اینگلیش

من آزاده مبشر هستم و میخوام درباره زبان‌آموزهای مورد نظرمون در اینجا صحبت کنم. امیدوارم قبل از هر گونه خریدی این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید. حقیقتش دوست ندارم کلمه «مشتری» رو به کار ببرم چون افرادی رو که از ما خرید می کنن بیشتر دوستان و همراهان خودم میدونم، کسایی که وجودشون به من دلگرمی میده و از صمیم قلب قدردان حضور و همراهی شون هستم.

برای ما در اینجا کیفیت مهم تر از کَمیَته. زبان‌آموز مورد نظر ما کسیه که اهل تحقیق و تفحصه. کسیه که نمیخواد یک شبه ره صد ساله رو طی کنه. همراه مورد نظر ما کسیه که قبل از خرید هر محصول یا خدمات آموزشی که ارائه می کنیم، وقت میذاره، ویدیوها رو میبینه و مطالب سایت رو دونه به دونه میخونه. در صورتی که حوصله این کارو ندارید، ممنون میشیم از ما خریدی نکنید و این مسئله رو در نظر داشته باشید که قصد ما فروش به همگان نیست و به دنبال این نیستیم که به هر روش و شکل ممکن کسب درآمد کنیم. پس اگه دارید با خودتون فکر می‌کنید چرا ما مثل فلان سایت و فلان سازمان و فلان شخص، مشتری رو رو هوا نمیزنیم و حتی سعی می‌کنیم یه سری افراد رو از دایره مشتری‌ها حذف کنیم، واسه اینه که روش و هدف ما متفاوته.

ما توی جامعه ای زندگی می کنیم که به قول برایان تریسی «آدمها چیزیو که تا امروز نمیدونستن وجود داره دیروز میخوان» (آره میدونم نوشته «دیروز میخوان» یعنی این قدر عجله دارن). ما نمی خوایم به این عجله دامن بزنیم. پس اگه عجله دارید و وقت تون محدوده، لطفا به سراغ ما نیاید. لطفا توی تلگرام و واتس‌اپ فایل صوتی ارسال نکنید و تماس صوتی برقرار نکنید. هر امری دارید، لطفا تایپ کنید و توی تلگرام ارسال کنید. خودم پیام هاتون رو می خونم و پاسخ میدم.

و لطفا پیامتون رو یک‌جا در قالب یه پاراگراف بنویسید و از ارسال پیام به صورت مکالمه تلفنی (یعنی این شکلی: سلام،….بعد از دیده شدن پیام، خوبی؟………….. باز بعد از دیده شدن پیام…..یه سوالی داشتم،…..باز خط بعدی……..) خودداری کنید. این سبک مکالمه برای مکالمه تلفنیه نه سوال پرسیدن درباره یک محصول در تلگرام یه مجموعه.

شعار ما «همیشه حق با مشتری است» نیست. اگه کسی نمیتونه این شرایط رو رعایت کنه، ما واقعا ترجیح میدیم از ما خرید نکنه و در پایان این رو در نظر داشته باشید که ما فکر نمی کنیم با فروش محصول و خدمات به شما لطف می کنیم. ما اصلا این طور فکر نمی کنیم و متقابلا همین انتظار رو از شما داریم که تصور نکنید با خرید محصول و خدمات ما دارید بهمون لطف می کنید.

به هر حال در جامعه ای زندگی می کنیم که حرص پول زیاده. اکثر کسب و کارها حاضر نیستن از حتی یه ریال پول بگذرن و به خاطر از دست ندادن حتی یه مشتری، اگه لازم بشه، پا روی شرافت و ارزش های خودشون میذارن و حتی شده خودشونو تحقیر می کنن تا مشتری رو ناراحت نکنن. ما سعی می کنیم چنین کاری نکنیم. برای ما شرافتمون مهمه و دوست نداریم از حرص پول هر طور شده و به هر شکلی شده فروش داشته باشیم. و کلام آخر اینکه در صورتی که تشخیص بدیم شما یه مشتری سَمی هستید، واسمون مهم نیست چقدر خرید کردید یا می‌خواستید خرید کنید و پشیمون شدید.

سبد خرید