عجیبه، غریبه، یه معمای پیچیده!

آموزش زبان انگلیسی با پرفکت یور اینگلیش

بخشی از کتاب The 8th Habit نوشته استیون کاوی رو براتون ترجمه کردم. لطفا بخونید. این یه معما است. ببینید پاسخش رو میدونید؟

من همراه همیشگی شمام. می توانم بزرگ ترین کمک به شما یا سنگین ترین رنجی باشم که به دوش می کشید. من یا شما را بالا میکشم به سمت موفقیت یا به پایین و به سمت شکست هل تون می دم. من کاملا تحت فرمان شما هستم. می تونید به راحتی نیمی از کارهایی رو که انجام میدید به من بسپرید. و من میتونم سریع و به شکلی صحیح اون کارها رو انجام بدم. به راحتی می تونید منو مدیریت کنید. فقط باید در قبال من سختگیرانه عمل کنید. دقیقا بهم نشون بدید که یه کاری چطوری باید انجام بشه و بعد از چند بار آموزش, به طور خودکار اون کارها رو براتون انجام میدم. من خدمتکار همه آدم های بزرگ دنیا هستم. و افسوس که باید بگم خدمتکار همه آدم های شکست خورده و بی عرضه دنیا هم هستم. من باعث شکست در زندگی آدم های شکست خورده ام. من یه ماشین نیستم هر چند که با دقت یک ماشین به علاوه هوش بشر کار می کنم. شما می تونید از من برای کسب منفعت یا ضرر استفاده کنید. برای من فرقی نداره که چه استفاده ای ازم بکنید. منو بپذیرید, بهم آموزش بدید, موضع سخت گیرانه ای رو در قبال من در پیش بگیرید تا من دنیا رو به پاتون بریزم. اما اگه منو شُل بگیرید, نابودتون می کنم. اسم من چیه؟

من عادت های شما هستم!

عادت های شمان که تعیین می کنن در یادگیری زبان موفق میشید یا اینکه شکست می خورید. در همین زمینه ویدیوی “خدمتکار نامرئی” رو از اینجا ببینید و همچنین می تونید ویدیوهای “اثر مرکب در یادگیری زبان انگلیسی” رو از اینجا تماشا کنید.

شما چه عادت هایی دارید؟ عادت هایی که باعث موفقیت تون میشن یا شکست؟ اصلا آیا میدونید چطوری می تونید در خودتون عادت رو شکل بدید؟ با تماشای ویدیوهایی که در اینجا لینک داده شدن میتونید یاد بگیرید.

سبد خرید