درباره ما



Perfect Your English همان طور که از نامش پیداست (به معنای دانش انگلیسی‌تان را کامل کنید) به این منظور بنیانگذاری شد که ضعف‌های آموزش زبان در موسسات و دانشگاه‌ها و ضعف زبان افرادی را که به صورت خودآموز به یادگیری می‌پردازند تا حد زیادی از بین ببرد. زبان آموزانی که در آموزشگاه‌های زبان، دانشگاه‌ها و به صورت خودآموز به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازند معمولا در چهارچوب محدودی زبان را یاد میگیرند و ضعف‌هایی دارند که سال‌ها ادامه پیدا می‌کند، مثلا با کاربردهای عملی گرامر آشنا نیستند و به دلیل محدود بودن به کتب آموزش زبانی که در موسسات تدریس می‌شوند یا محدود کردن خود به زبانی که از طریق تماشای فیلم و سریال‌های انگلیسی زبان می آموزند، امکان استفاده عملی از دانش زبان خود را در محیط‌های دیگر یا درک زبان به کار رفته در محیط های دیگر را ندارند.
در دوره‌های آموزشی Perfect Your English پرفکت یور اینگلیش این امکان را برای شما فراهم کرده است که از پایه و به شکلی کاملا حرفه‌ای زبان بیاموزید، با کاربردهای عملی گرامر در انگلیسی آشنا شوید، اصطلاحاتی را که در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های انگلیسی زبان به کار می‌رود یاد بگیرید. بیاموزید که چطور با خواندن مجلات و روزنامه‌های انگلیسی زبان، مهارت درک مطلب و رایتینگ خود را تقویت کنید. و همچنین به شما آموزش داده می‌شود که چطور پس از اتمام دوره‌های آموزشی موسسات بدون نیاز به کتاب‌های درسی انگلیسی، به دانش زبان‌تان بیفزایید. کل آموزش‌ها در دو قالب تصویری و صوتی و در صورت نیاز زبان آموز, با پشتیبانی مستقیم و آنلاین مدرس (خانم آزاده مبشر) قابل استفاده می‌باشد و نمونه هر آموزش به صورت رایگان در بخش "نمونه کارها"ی سایت قرار داده شده است.
Perfect Your English برای افرادی طراحی شده که مایلند زبان انگلیسی را به شکلی متفاوت و جذاب بیاموزند. دوره‌های Perfect Your English برای همه سطوح در دسترس است. از افرادی که سطح زبان‌شان مبتدی ست تا اشخاصی که در سطح پیشرفته هستند و نیاز به کسب مدرک آیلتس دارند.
Perfect Your English روی هر 4 مهارت زبانی شما (شامل مهارت گفتاری (Speaking)، شنیداری (Listening)، نوشتاری (Writing) و درک مطلب (Reading)) کار می‌کند.

 شما می‌توانید حتی اگر خارج از ایران بسر می برید و به فراگیری زبان نیاز دارید در دوره‌های Perfect Your English شرکت کنید.

دوره‌های آموزشی این وب سایت شامل موارد زیر می‌شود:

1. آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته (بر اساس کتاب American English File) که زبان آموز را از سطح صفر به سطح C1  می رساند. سطح C1 معادل نمره 7 الی 8 آیلتس می باشد.

2. آموزش مجله‌خوانی جهت تقویت مهارت رایتینگ و درک مطلب ریدینگ (ویژه افرادی که حداقل در سطح پیش متوسط هستند)

3. آموزش گرامر ویژه آیلتس

4. آموزش 4 مهارت آزمون آیلتس

در صورت داشتن هر سوالی درباره دوره ها می توانید از بخش "سوالات متداول" سایت استفاده کنید یا به شماره 09109894435 در تلگرام یا واتس اپ پیام داده و یا با این شماره تماس بگیرید. همچنین می توانید از بخش "از اینجا شروع کنید" سایت از همه محصولات و خدمات آموزشی رایگان و غیررایگان ما باخبر شوید.